TheBossMom şahsi araçla olsa çok zor olmaz ama turla gitmek istediğiniz için zorlayıcı olur. Ortamdan sıkılıp ağlayıp huysuzlanabilir, otobüsün içindekilerin ne tepki vereceğini bilemezsiniz. Bir de 1.5 yaşındaymış tam keşif zamanı. Yerinde oturmak istemeyecektir. Biraz daha büyümeli bence tur için. Yoksa bende çoook istiyorum tekrar gitmeyi.