Ecrininannesi58 -melistosdogdu aynı durumu yaşıyorum benim kızımda dört aylık emerken aglıyo istemiyo çogu zaman zorla veriyorum çok can sıkıcı bi durum
Ebrudrgt Ecrininannesi58 aynı durum bızdede var. Ama gecen gun oksurk hapsuruk te eklenince fazlasıyla doktor alerji teshısı koydu
Ebrudrgt -melistosdogdu simdi postunuzu gordum aynı sekılde benım bebegmde dogdugundan beri reflu dendi hep. Evet belırtılerde vardı. Ama hapsuruk oksuruk huzursuzluk ta eklenince fazlasıyla Alerji dendi
-melistosdogdu Ebrudrgt Huzursuzluk nasıl oluyor mesela uyku uyumuyor sonra hep bı ağlama sizlanma şeklinde mi kucağa alınca falanda susmuyor dimi bu şekilde mi
Piraye2021 -melistosdogdu o tazyikten hala çekiyorum gaz yapıyor mahvediyor çocuğu.. relaktaz verdi kullanıyorum sindirsin sütü diye. Keyifli emzirmeyi ne çok isterdim..
Snowly Benim oğlum 3.5 aylık 1.aydan beri çekiyorum gaz sancısı gibi kıvranıyo kucağımda ememiyor. İstiyor ama içemiyor çok can sıkıcı bi durum süt alerjisi belirtileri de var
Ebrudrgt -melistosdogdu uyku uyumadıgı oluyor emzırme sırasında cogu zaman zorlanıyorum. Vsvs. Durduk yere de oluyor yani 🤦♀️çogu zaman huzursuz huysuz desem yeri
Aylakiz0-6 -melistosdogdu ne kadar arayla besliyprsunuz en az 2 3 saat olmalı yoksa benim bebeğimde çok huzursuz oluyor ağlıyor istemiyor
AlpAslanbabysmom -melistosdogdu ben mama takviyeli gidiyorum 60 cc anca cikiyo iki memeden kabullendim artik o yuzden az dedim 😔😊
-melistosdogdu AlpAslanbabysmom yok yok emzirme danışmanı ile görüşmüştum sagmakla asla memedeki sütü anlamazsınız bebek makineden daha hızlı çeker sagarak sütünüz hakkında olumsuz düşünmeyin demişti