Yani bu çocuk emerken o kadar huzursuz ki hani bazı yerlerde okuyorum emerken uyuyor diye hayret ediyorum o emerken uyuma işlerini 1 aydan sonra bıraktık biz acı ceke çeke emiyor sanki burnu tıkalı desem fis fis sikiyorum sütüm tazzikli geliyor göğüslerim yumuşak olmasına rağmen ama bir süre sonra normale donmez mi o tazzik emdikçe azalıp?? Başka sebebi sizce ne olabilir laktoz intolaransi mi? Eğer öyleyse başka ne gibi belirti vermeli? Süt alerjisi de emerken rahatsız eder mi? Nolur bu konuda yetkili bilgili kişiler şöyle aciklaya aciklaya bana bir yazsın 4 aylik bu arada atak diycem ama bu emerken huzursuzluğu 3 aydan beri var doktora sorduğumda tazzikli geliyordur dedi ama ne bileyim yumuşacık göğüslerim.. işin garip tarafı uykudan uyanınca sersem haldeyken gayet sakin sakin emiyor tazzikli olsa ozamanda rahatsız etmez mi?? Cevaplarınızı bekliyorum kafam çok karışık 🙄😔🤦