zeynepbalci Milamoms memnun musunuz peki ben de beğendim orayı bi xe tam sayfa adını yazar mısınız yanlış olmasın
CizerBirAnne Biz wellmat tan aldık 90*190 olan yatağını. Kızım henüz 2buçuk aylık, şimdilik ben yatıyorum yatağında gayet rahat 🙈
Milamoms zeynepbalci utkumontessoriyatak sayfa adı ben çekmecesiz yan çatılı bir model aldım gayet sağlam kızımla yatıp uyuyorum bile taş gibi
curly_mom zeynepbalci biz istikbal den aldık https://www.istikbal.com.tr/urun/sleepwell-energy-yatak-90x190 Model bu.. Çok memnunum 👍🏼 üzerinde pedi var fermuarlı.. Çift yönlü kullanabiliyorsun bi tarafı sert bi tarafı yumuşak yüzey. Zaten biz bunun çift kişiliğini kendimiz kullanıyoruz oğlana da tek kişiliğini aldık 🤗