Bibebebi zeynepbalci ben yataştan almıştım canım adı starlı bir şeydi. Oğlum 4. ayından beri yatağında yatıyor çok seviyor yatağını çünkü uyurken istediği kadar dönebiliyor😂😂
Angel00 zeynepbalci montessori diyorsanız bizde dr ondan var yatak olarak yataş vardı kayınvalidemlerin bazasının onu aldık koyduk tam geldi montessori ye tek kişilik
Denizanasi92 zeynepbalci ben yataş fresh sense aldım. Daha henüz kullanmıyor bebeğim ama kendimize de ondan aldık orta sertlikte ben sevdim
Egeninincisi Winnithepooh evet fazla yumuşak değil ama bence rahatsz edici değil fazla yumuşak yatakları tavsiye etmiyorlar diye duymuştum
Egeninincisi zeynepbalci evet o. Eğer aynı fiyata daha iyi bir marka varsa onu tercih edin tabi. Biz geçen sene aldık daha uygundu uygun fiyatlı aradığımız için. Bütçede önemli tercih noktasında
drn5410 zeynepbalci 90*200 çatılı model montessori yatak odası aldım. Çilek mobilya tavsiye ederim yatağı da ordan çok rahatız
zeynepbalci Milamoms memnun musunuz peki ben de beğendim orayı bi xe tam sayfa adını yazar mısınız yanlış olmasın