Gozdekaya43 Aysegul93 bilmezmiyim haklısınız bende gece alarm kuruyorum sağmaya kalk bebeğe kalk gece uykusu sıfır 6. Aya girsem daha rahatlıcam
Mcnkarsel Aysgllylcn bendeki elektrikli memnunum aslında. Bikaç gün öncesine kadar kafama cok takıyodum simdi daha rahatım hiç veremeyedebilirdim diyorum. İnşallah cogalır benimde.
basaksahinx Gozdekaya43 yani ben bu dediklerimi yaptım sür sıkıntısı allaha bin şükür çekmedim. Hergün 2 yumurta haşlayıp yiyordum