Herkese merhaba bebeğim tam 3 aylık 1 buçuk aylıkken emmeyi bıraktı ne yaptıysam dönmedi 1 buçuk aydırda sağarak veriyorum sütüm bazen azalıyor bazen çoğalıyor yine azaldı ama bu sefer baya azaldı düzenli sağıyorum 2 saatte bir kesilicek diye korkuyorum sadece sağarak süt veren anneler deneyimlerinizi paylaşır mısınız sütünüzü artırma yönetemi varmıdır yoksa kesilecek mi😞