tuuuucee benim oğlumun kilosu ayına göre gayet ileri. Ona rağmen bana diyorlar ay bu zayıflamış diye. E çocuk yürümeye başladı, ondan olabilir mi acaba? Hareketli benek kilo tutmaz ki. Yürümese, hep otursa bu sefer de hımbıl bu, başka çocuklar koşuyor bunda tık yok diye eleştirirler. Valla çok sıkıyorlar anneleri bezdiriyorlar saçma sapan görüşleriyle. Bildiğin yoldan devam et sen de. Dedikleriyle kalsınlar. Çocuklarımız gereksiz mamadan kof et olacağına anne sütü alsın.