tuuuucee kansızlıkla sütün hiç bir ilgisi yok. Demir anne sütüyle bebeğe geçemiyor anne karnında kan yoluyla aldığı demir üç ay yeterli geliyor bu sebepten emzirsek de emzirmesek de çoğu bebek 4.ayında kan ilacına başlatılır özellikle kan sayımı yapılıp gerek görülürse, kan sonucu anne sütüyle asla ilgili değil hatta emmeseydi belki başka kan değerleri de düşük çıkıcaktı yıl olmuş 2019 insanlar hala anne sütünü kes diyebiliyor ne güzel kafalar