Ranaucarer Ben 2017 yılında 6500′e olmuştum. Geçen sene 25 bin tl di. Şimdi bilmiyorum. Doktorum serbülent güzey di. Hiç ameliyat olmamış gibiyim. Hiç izim yok. Çok doğal. 2.doğumu yaptım hatta. Çok minumum bi sarkma oldu. Çok dikkatli bakınca belli olur onuda ben anlıyorum sadece eski halini bildiğim için. Sütümde geldi. Bi sorun yaşamadım. İnstada sayfası var doktorumun