Ozge03 ZeynepAdam elimde 1 no 70 e yakin bez var onlar bitince geceyim o zmn. Kucuk bez kullnamamin bi sakincasi olur mu tasma sizma disinda kalçasında falan?
ZeynepAdam Ozge03 benim bildigim gelisim icin pek onerilmiyor ne buyuk ne de kucuk bacak boyuna kalca genisligine uygun olmasi daha saglikli diye okumustum bir doktor yazisinda
Ozge03 ZeynepAdam tamam cnm ben geceyim o zmn ZeynepAdam 2 no ile 1 no arasinda cok fark var mi büyüklük küçüklük arasinda ? Yoksa 3 mu almaliyim?
ZeynepAdam Ozge03 dogrusu pek hatirlamiyoeum ben coook oldu 1 i 2 yi birakali :) suan 5teyiz biz kizim ilk aykarda cok hizli buyudu ben pek 2 kullanmadan 3 e gectim. Ilk aylarda 1.2 kg aldi hep
ZeynepAdam Ozge03 dogrusu pek hatirlamiyoeum ben coook oldu 1 i 2 yi birakali :) suan 5teyiz biz kizim ilk aykarda cok hizli buyudu ben pek 2 kullanmadan 3 e gectim. Ilk aylarda 1.2 kg aldi hep
kgns NekwaSultan bende sleepy kullanıyordum molfixi demedim memnunum. İkisi de güzel ve aralarında pek fiyat farkı yok.