renkliruya NekwaSultan Bayram sonuna kadar vandayız eşimin memleketinde..😌normalde istanbulda yaşıyoruz.. 😄
Pretttmom NekwaSultan kaç numara bilyorm ama sızdırıyor geçen oğlum resmen emerken elime cis yaptı molfix 3D 3 numara kullandım bitirene kadar ne çektim 😂
Esmmstf2016 Aysktr cuma verdim sali elime ulasti ama o da yaylaciyim ben suan bulundugum yere kargo gelmiyo ilceden aldirttim bir gun gecikme onun icin
ZeynepAdam NekwaSultan bende sleppy kullaniyordum ama ara ara indirimde yakalarsam molfix aliyorum hatta sok markete gelmisti 5 numarasi 66 adeti 58 tl gibiydi onlardan 3 paket alip stok yapmistim 🙈 ben iki bezide begeniyorum sukur pisik fln yasamadik da :)
ZeynepAdam Ozge03 molfix genelde kucuk bir bez. Ben sleepy de 4+ kullaniyorsan molfix te 5 mullaniyorum meela. Yati beden buyuk aliyorum molfix i tavsiye ederim size de hic bi tasma sizdirma yasamadik 👍
Ozge03 ZeynepAdam elimde 1 no 70 e yakin bez var onlar bitince geceyim o zmn. Kucuk bez kullnamamin bi sakincasi olur mu tasma sizma disinda kalçasında falan?
Ozge03 ZeynepAdam elimde 1 no 70 e yakin bez var onlar bitince geceyim o zmn. Kucuk bez kullnamamin bi sakincasi olur mu tasma sizma disinda kalçasında falan?
Ozge03 ZeynepAdam elimde 1 no 70 e yakin bez var onlar bitince geceyim o zmn. Kucuk bez kullnamamin bi sakincasi olur mu tasma sizma disinda kalçasında falan?
Aysktr Esmmstf2016 sanırım her yerde aynı kampanya siz diyince baktım trendyoldada aynısıyms aldım bende 😄
Gokceayy NekwaSultan en son haziranda 4 numara 100 taneyi 65 liraya almıştık , bu ay 5 numaraya geçtik 80 tane 65 ya da 70 ti ama kalmamıştı şoktan aldım ben de 66 tane sanırım 54 lira falan
Suk Bende molfixin pure soft serisini kullanıyorum. Ondan çok memnunum. Önceden sleepy kullanıyordum. Sırtına kadar kaka çıkarıyordu. Zıbınları kıyafetleri hep batıyordu. Çok şükür şimdi öyle bir problem yaşamıyorum.