Symnur333 Ayazligunlerim valla ben kızıma damlasını veriyorum Rezene veriyorum cadi diye bir ot var onu veriyorum bende Rezene kimyon falan içiyorum mercimek nohut fasulye çiğ sebzeler falan tüketmiyorum
Nurcin54 Seyma_kutbay biz bugün 1 aylığız doktor kontrolüne gittik. Bebeğim 3430 doğdu 5. Gün kontrolünde 3.100 e düşmüştü ve kabızlık gaz sorunu da vardı doktorumuz aptamil conformil önerdi gaz ve kabızlık yapmıyor bugün 4.610 gr çıktı 25 günde 1.5 kilo almış maşallah günde 2 yada 3 kere mama veriyorum
Kersar Nkht2705 Hipp kullanıyoruz biz de ama birkaç gündür kızım içtiğini kusuyor. Siz de yaşadınız mı böyle bir şey?
Nkht2705 Kersar kusma değilde bazen mamayı ağzından fışkırtıyo yada içerken dışarı çıkartıyo ağzından.İlk doğduğu zamanlarda kusma olmuştu ama sanırım fazla yediği içindi.
Arenates Benim bebeğim 2500 kg doğdu 1. Ayında 4.500 kg dı. Hipp çok kilo aldıran bir mama değil bende hipp kullanıyordum,bebelac golda geçtim gaz kabızlık yapmıyor canım dene istersen
Symnur333 Ayazligunlerim rezene ,kimyon cadi bak cadi otu gerçekten çok faydalı biraz acı tadı ama çocuğumun sancılarını bile aldı çok şükür