Seyma_kutbay Bebeğim bir aylık ve şuan da 4 kilo hem anne sütü alıyor hde anne sütü yeterli olmadığı için hipp combiotic mama kullanıyorum sizce kilosu iyimi yoksa Aptamil mamaya geçersim bebeğim kilo alırmı
yedamerve Seyma_kutbay Seyma_kutbay bebeğim 1aylık ve 2980şuan ... erken doğdu kilo verdi anca almaya başladı. Doktor normal dedi
Kuzunun_Annesi Seyma_kutbay Kac kilo dogduguns bagli canim? Be hipp mama kilo aldirmiyo diyen bi kac kisi okudum burda. Aptamili kilo bakimimdan tavsiye ederim ama pre alma hic bi mamayi kilo yapmiyo
Bilgeefe02 Seyma_kutbay kaç kilo doğdu benim oğlum 2800 doğdu 1 aylık kontrolünde 4600 dü doktor baya almış dedi sadece anne sütü veriyorum
kizimm18 Seyma_kutbay kızım 3080 doğdu 1.ayında 4600 olmuştu sadece anne sütü. Doktor gayet iyi dedi. Doğum kilosuna bakıyolar.
ALPASLANINannesi 1 ayda kac kilo almis canim ben de hipp kullaniyorum 1. Ayinda 1150 gr aldi hem anne sutu hem mama ile
Nkht2705 Seyma_kutbay bencede kac kg doğduğuna bağlı,benim oğlumda aynı sizinki gibi besleniyo,34 günlükken 4,5 kg dı.3,200 doğdu bu arada☺️
Aseelinannesii Seyma_kutbay benimkide 3.200dogdu 1aylıkken tam 4dü 2.ayına 5gün var bakalım kaç kg oldu
Nkht2705 Seyma_kutbay evet canım,ilk doğduğu gunden beri meme +mama şeklinde besleniyor.Gönül ister ki sadece anne sütü olsun ama ilk oğlumda da boyleydi yine aynı😔
Nkht2705 Seyma_kutbay doktor kilosu iyi dediyse daha doğrusu sağlığı yerindeyse kac kg olduğunun hiç önemi yok çünkü ilk oğluma 2 yaşına kadar doktorlar hep minyon olacak sağlığı yerinde diyorlardı,cok zayıftı(1 yasında 8 kg) Ama simdi 7 yaşında yaşıtlarına gore baya kilolu☺️
Kersar Nkht2705 Hipp kullanıyoruz biz de ama birkaç gündür kızım içtiğini kusuyor. Siz de yaşadınız mı böyle bir şey?
zynpdnc Ben mama vermiyorum vermedim hiç, anne sütüyle besleniyor 2200 doğdu 36 gün önce erken Doğumla 35 haftalıkken şuan da 3950.. 500 -1000 arası alım normal kabul ediliyor normal bence
Symnur333 Benim bebeğimde 1 aylık. 3250 doğdu 4.500 du. Kontorlde mama+meme gidiyor.. bu Arada boyu kaç cm di? Benim kızım 49 cm doğdu 55 dedi iyi mi acaba ?
Yasemin35vtnsvr Seyma_kutbay 35 günlük olduk süt az meme veriyorum ama genel olarak mama ile besleniyor gaz sancısı hıysuzluk bizi çok zorluyor🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️