tugbac 40 gün kanamam oldu 12 gün temiz gezdim sonra bi 29 gün daha kanamam hemde dolu dolu oldu doktora gittim hormonlar şunlar bunlar bakıldı rahim duvarım kalınlaşmış o yüzden olduğu ortaya çıktı doğum kontrol hapı kullandım şuan düzene girdi bence sizde bi görünün