tugbac şuan 53 günlüğüz benimde 30 lara doğru baya azalmış hatta sarı lekeye dönmüştü bitiyo derken 30 larda 3 aylık korunma iğnesi vuruldum sonra tekrar kanamam başladı adet oldum dedim ama hala sürüyo yani miktar çok değil adet kanaması gbi ama yinede sürmesi rahassız edici bende doktora gtcem ama randevu bulunmuyo malesef ama gtmeyi bende düşünüyorum iğne etkilemiştir dedim ama 15 günden fazla oldu adet kanaması için bile çok bence