GezginPaNDa Maalesef ben de çorap ile Uyuyanlardanim . yatak çoraplarım farklı oluyor onlari daha da uzun tercih ediyorum.
AsilZeynepp Arslann bende asla uyuyamam çorapsız birde pijamayi corabin icine koyuyorum🙈😀😀😀 koymayınca pijma yukari dogru cikiyor sabki hic ısınamıyorum
ZeynepNurten yaprak_34 yok valla o karışıklıkta millet beni o helimi düşünüyosa zihniyetlerinde sıkıntı vardır 😌 herşeyi geçtim kocam sırf beni öyle görmesinler diye enlazın altına girer giycek bişiy bulur bana 😂😂
Tatlican Arslann Bende aynıyım yorgandan ayağımı çıkarıp yatıyorum corap giymezsem ayağım gıdıklaniyor asla uyuyamiyorum.
selosunannesi Kışın yazın çorap sevmiyorum küçükken kışın disarda çorapsız gezermisim tanımayanlar anneme çorap getirirdi çocuk üşümesin diye annem kıyameti koparırdi evde 🤣
Yusufagahinannesi Arslann eğer çok soğuksa ayağım üşüyorsa yatağa yatarken ayağımdaki çorabı çıkarır temiz bi çorapla yatarım ama çok nadir. Normal gezdiğim çorapla yatağa girmem çok kirli ve pis geliyor bana