Ruveydaa98 ayyyyy 2.ci cocuktami var kizz Allah sana duble sabir versin vallahi 😃 ben bitanesiyle sinir hastasi oldum ikinciye cesaret edemiyorum 😃esim bile buyuzden istemiyor birde yaşi oldugu icin artik bahanesi huysuzlugundan bana ikinci cocuk deme sakin diyor 😃😃 benimkide disarda elibi tutturmak istemiyor eger ruh hali yerindeyse ozaman tutuyor ama genelde tutmak istemiyor sanirsin kocaman cocuk oldu bi havalar gotunu attira attira yurumeler falan 😃😃 o gotu yiyesin geliyor sk ra bide sirt cantamiz var Allahim cildiriyorum ozaman iste 😃😃 disarda kendinden kucuk bebe gorunce bebe bebe diyor benimkide isaret parmagiyla gosterip 😃😃 sanki kendi kocaman gibi 😃😃 benimkide oyle milyon tane oyuncagi var hem bizim evde hem babaannede hem ananede ama nerde apuk sapuk seyler var onlarla daha cok oynamak hosuna gidiyor 😃😃 birara mesela banyo dolabindan benim pedleri cikartip aliyodu onlarla uyuyordu 🤦😃 dusun artik bende yataktan ped topluyodum ahahaha 😃😃 evim asla 4-4 luk toplu duramiyor cani sıkılıyo salona geciyor ordakileri dagitiyor sonra yine sıkılıyor oturma odasindakiler sonra mutfaga getiriyo falan daginikliktan illalah ettim artik 😃😃