Muhasebeciana sanırım bebişler aynı gün doğdu,22 eylül doğumlu oglum da☺ bizde de sürekli parka çıkma isteği,başına buyrukluk,sürekli bir yerleri karıştırma isteği,istediğini ağlayarak yaptırma var.Dısarıda elimi tutmak istemiyor,tutmaya çalıştığımda da başlıyor ağlamaya.Yine aynı sekilde iatediği bir sey olmasın iki gözü iki çesme başlıyor ağlamaya.Yapma dediğim seyi gözümün içine baka baka yapıyor,inatlaşıyor.Sanırım 2 yaş sendromu🤷♀️