BAL_EVLAT16 yok ya ondan degil ben normal istedim onume gelen doktor sezeryan rahatda rahat ben istemiyorum dedikce bak son 3 gunr kadar doktor aradim beni normal dogurtun die 😂 42.inci haftama girdim ben😂 bide nolur nolmaz die sancimi evde cektim erkenden hastaneye gidersem
sezeryana alirlar die😂 8 cm ken girdim hastaneye pantalonumu ustumh birileri cikartirken 😂 onluk giydirdiler masaya oturdum ciktim 10 cm firrrt dogurdum 😂 agri cektim mi sadece ikinirken bi muazzzam artik en tap yani yoksa oncekiler cekilebilcek agri azcik evde yerlerde yuvarlandim duvarlara tirmandim ama olsun cekilmecek bir agri degil😂😂😂