Normal doğum yaptım belkide dünyanın en hızlı doğumlarından birisi olabilir ama ikinciye yoooo cesaret edemem kendi isteğimle genel sezeryan yaptırırım çok ağır bir travma olarak kaldı 13 ay oldu hala unutamıyorum halbuki dikiş kesi yoktu ımınma sahneleri o sancı gözümün önünden gitmedi bunu yaşıyacağıma ameliyat ağrısı çekerim bir hafta 😂