1prenses2prensannesi BilalCivan inşallah kardeşim her ürün her bebeğe iyi gelmiyor sanırım bizim salyayla başımız dertte önü hep ıslak parmağı hep ağızda ne bulsa ağzına atmaya çabalıyo
Ebru2022 BilalCivan benim kızım da 4.ayına girdi ama dişleri kaşınıyor belli bazen durmuyor ağlıyor herşeyi ağzına götürmek istiyor salya desen sürekli akıyor ben ne zaman kullanmaya başlamalıyım ki acaba bilenler cevap verebilir mi
Ozlemt21 Ebru2022 benimkisi 4 ay 21 günlük ben kullanıyorum doktor günde 4 şase kullanabilirsin dedi.
Dimitrina_kovaceva BilalCivan 10 karanfili hafif parçalara ayır yarım çay bardağı zeytinyağının içine koy bi saklama kabında dursun. Bebeğin rahatsızlanınca o yağı diş etlerine sür. Cok rahatlatıyor
1prenses2prensannesi Dimitrina_kovaceva onu bende duydum ama karanfili diş çürütüyo dediler sizde öyle bişi oldu mu
Rainydays Durukusunannesii tetagil direkt agzina mi döküyorsunuz yoksa parmaginizla diş etlerine mi sürüyosunuz
Rainydays Eloo005 tetagili direkt ağzına mı döküyosunuz yoksa parmaginizla diş etlerine mi sürüyosunuz
unemere BilalCivan geçmiş olsun 🌸 oğlum 5 buçuk aylık tetagil kullanıyorum memnunuz biz. Prospektüsünde 2 saat arayla günde en fazla 6 saşe kullanılabilir yazıyor ama ben günde 2 saşe öğleden sonra ve akşam yatmadan önce kullanıyorum 🤗
BilalCivan unemere bugün 3 defa verdim ama çokta bı faydası olmadı sanki hep huzursuz sürekli ağlıyor. Cikartana kadar işim Zor
MinnakPanda gokcekocyigit07 5 aylık kızım var. Elleri sürekli ağzında. Birde mememi de ısırıyor. Ben dış diye düşünüyorum. Şimdi verebilirmiyim yeşil soğan ?
Sare35_ BilalCivan tetagil güzel canım osanit diş topu var ama sana önerim karanfil zeytinyağ yap diş etleri sur yumusasin daha çabuk yarar