Merhaba hanimlar oğlum 10 aylık
diş etleri çok şiş her an cikacak gibi. Ve çok huysuz o sessiz mutlu bebeğim gitti bambaşka bir bebek geldi sanki sürekli ağlıyor. İnternetten araştırıp tetagil aldım. Bugün ilk kez denedim inşallah iyi gelir. Kullandım iyi geldi ya da başka önerisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim