Busemertt HonKiPonKiDoNiNo hiç sevmem öyle gelin elti muhabbetini anlaşılsın diye elti yazdım ya 😂 onlar hoş güzel de doğumdan sonra aynı kiloda olmama rağmen birazcık çoook azıcık darlar 🤪
Busemertt Fusun_c var bir sürü elbisem ama emziriyorum o yüzden önü düğmeli olanı giyebilirim 😕 resimde ışıktan soluk göründü sanırım canlı aslında kiremit rengi
Busemertt Zey6 bunu ben yaşarken içim içime sığmıyordu heyecanla gitti herşey şimdi olayı dışardan izlemek daha güzel 😂
Busemertt 1balkizannesi normal şartlarda evet ama bunlar hep hamile kalmadan önce aldıklarım şimdi yine aynı kilodayım ama ne hikmetse çok dar oluyorlar rahat edebilir miyim emin değilim 🥰😂
Yeymen Busemertt başka renk varmi gidebileceğiniz 23 yaş sanki daha cıvıl cıvıl olabilir kahve tonları biraz yaşı büyük gosteriyor
Busemertt Yeymen elbise olarak çok güzel renkler var ama emziriyorum o yüzden önü düğmeli olmalı. Tunik pek giymediğim için renk de fazla yok. Aslında canlı bi renk ama ışıktan sanırım çok koyu görünüyor 😕
Busemertt Aklimdasin pek canlı renk giyen biri değilim genelde yeşil lacivert lila kiremit vs kıyafetlerim tunik pantolon da pek giymem o yüzden tuniklerde renk seçeneğim çok yok 😕
Yeymen Busemertt evet kahve duruyor ikisi arasında tercih yapılacaksa tunik daha resmi sanki elbise biraz spor tarz 🌸