https://resimyukle.io/r/gQlB7nCJX4
https://resimyukle.io/r/QD9RSc5VBz
Yarın eltimin ailesiyle tanışmaya gidicez aslında tanışmıştık eltimle de 2 senedir tanışıyoruz konuşuyoruz da iş ciddiyete biniyor artık kadın kadına formaliteden oturma olacakmış. 23 yaşındayım çok klasik giyinerek büyük göstermek istemiyorum bi de bebek olunca kesin beni büyük zannederler 😂 şahsen ben evleniyor olsam ve eltim de gelse tanışmaya kesin benim akrabalarım süzerdi eltimi o yüzden güzel giyinmek istiyorum. Eşim bu ikisi arasında kaldı bu rengi ben daha çok yakıştırıyorum kendime. Sizce hangisi ?