Dimitrina_kovaceva Gratiste suan gratis kartla 3 paket unibaby yenidoğan ıslak mendil 9 tl. Paketi 3 tlye geliyor. Koşun kızlar
Dimitrina_kovaceva Angel00 bilmiyorum ki canım ben online aldım valla 12 paketi 36 tlye aldım bide kargo parası ile toplam 45 tl civarına aldım
Dimitrina_kovaceva Seldamom değil canım 3lü paket yazıyor normal fiyatı 84 diyor. Bu cep mendili Olamaz 😅😅😅
Dimitrina_kovaceva Saudade ben bebeğine unibaby kullanan anneler var diye paylaştım. Bebeğimin ıslak mendili başka marka ve değiştirmem. Ben evde kullanmak icin aldım 😄
Saudade Dimitrina_kovaceva evde kullanmak için evet olabilir bide tüyo olsun benden siyahları makineye atınca bir tane unibaby ıslak mendil içine atarım makinenin tüm tozları topluyordu aklınızda olsun🙈
Seldamom Dimitrina_kovaceva oyleyse süper allah razı olsun kara kara dusunuyodum bende şansa dün gece sipariş vercektim yalandan 250 tl den olcaktım 😀 90 tl ye işi kapattım
Dimitrina_kovaceva Saudade aaa onun markası da mı önemliymiş kııız😀 ben öyle elime gelen ıslak mendili atıyorum makinaya markasına aldırmadan 😀
Seldamom Dimitrina_kovaceva valla geldi benim iki koli ıslak mendil. Sadece gorseldekı sarı paket gelmedi mavi paket kapatlı olandan geldi ama kokusuz aynı sarı paket gibi