Gryffindor kızımda aynı şekildeydi şimdi 20 aylık çok yaramaz ama yapacak bir şey yok otursada tembel derler boşver her anı o kadar güzel ki yaramaz da olsa insana Allah farklı bi sabır veriyor 🙂 babada küçükken yaramaz olan büyüyünce uslu olur diyorlar bende dört gözle büyümeyi bekliyorum 😄