8 aylık oğlum var. Çok hareketli. Her gören Allah yardımcın olsun diyor bu sana çok çektirecek diyor. Ama bana normal geliyor. 6.5 aylıkken emekledi. Bir kaç gün sonra emekleyip koltuk kenarına kalkmaya başladı. Şimdi sürekli ayakta durmak istiyor, hep bir tırmanma telaşında. Görenlerde ah vah ediyor. Yaramaz da olsa sorun değil ama normal değil mi hevesi var merak ediyor. Zamanla bırakacak diyorum hayır daha fena olur diyorlar 😃 tecrübeli anneler şu yorgun anayı yeşillendirin azıcık