Orkidemm vallahi 3 aylık olduğundan beri oturtuyorum, kucağımda koltukta, karşısına da bir şeyler tutuyorum çok mutlu oluyor 😌 doktorlar zaten eğer kalkmak istiyorsa yardımcı olun diyorlar, bebek hazır değilse zaten oturtturduğunuzda kendisini aşağı itermiş veya ağlarmış 😅