alptoyyy Oncelikle cok gecmis olsun, ben apandist ameliyati oldum. Once cok siddetli bir agri oldu genel bor agriydi gecmedi sabaha kadar hatta sabah siddetlendi ve tek noktada birlesti agri ben anlamistim apandist oldugunu, mide bulantisi eslik ediyordu ve asla dimdik yuruyemiyordum iki buklum kalmistim. Uzanin uzandiktan sonra iki parmaginizla sag tarafiniza kasik bolgenizin birkac parmak ustune dokunun ve hizlica cekin eger ki sizi ziplatacak kadar siddetli bir agri olursa apandist olma ihtimali cok yuksek. İhmal etmeden hstaneye gidin derim patlamaya yakin enfeksiyon iyice kana karisabiliyor