GericekilmeKorunmaDegill alptoyyy dünden beri bahsettigin bütün bulgular eşimdede vardı acike gittiginde apandis dgl böbrekler iltihap kapmıs dedi ilac verdi bakalım git bence bizde apandisit sandık şükür dglmis
GericekilmeKorunmaDegill alptoyyy evet sag taraftı basırınca resmen bagırıyrdu özele gittiğinde apandisit olablr diyip devlete sevk verdi devlet baktı ilhitsp kapmıs dedi
Zhnce alptoyyy hiç korkma muhtemelen daha yenidir problem olmaz Hep derim vücuttaki en gereksiz şey apandisit diye 😬 ameliyatı vs de kolay eğer apandisit ağrısıysa öyle zor falan değil Acilden giriş yaparsın ordan hemen yonlendirirler zaten
merve171214 alptoyyy Ben oldum ameliyat oldum gittiğimde patlamak üzereydi acil almşlrdı benmde sağ kasığım ağrıodu mide bulantısı karın ağrısı ile gitmiştim
merve171214 alptoyyy bence bi doktora gidin apandisit basit bir şey gibi gözüksede patlarsa çok sıkıntılı ben kıl payı patlamasndn kurtulmştm üç gün çektim o ağrıyı gitmedim ama siz gösterin en azındn
nelmali alptoyyy belirtiler benziyor sirt üstü uzanıp dizlerinizi katlayıp karninizin sag alt kısmına bastırın cok yoğun bir ağrı olusuyorsa apandisttir Ameliyati zor değil kapali yapilirsa hele hic değil ama en kisa surede hastaneye basvurun gözardı edilmemesi gerek
Ecemegem alptoyyy ben apandisit ameliyatı oldum hiç bir şey yokken birden karın ağrım başladı dakikalar içinde dayanılmaz bir hal aldı ağrıdan yerde kıvrandım mide bulantısı kusma oldu hemen acile gittik tomografiye soktular orda çıktı o akşam acil ameliyata alındım ne oldu ne bitti anlamadım bile herşey yarım gün içinde oldu 🤦🏼😑
Esoca38 alptoyyy ben bekarken aynı sekildeydim bel ağrısı mide bulantısı ve sadece sağ taraf ağrısı. Adet olufam heralde diye ayaklarımin Tina sıcak su torbası koydum apandisit daha da azdı sıcak su torbası ile. Zor düştük hastaneye 4 gün çektim evde o ağrıyı ama. Acil ultrason baktılar 9 cm patlamak uzereymis alar topar ameliyat oldum kurtuldum 😂
bebegimveben2901 Benim apandistim patlamış vücut da yarayı kapatmış doktor sey demişti doktorluk hayatımda ilk defa boyle bis3yle karşılaştım sakin bekleme git aynı belirtiler bendede vardı ama ben korkudan cekmeyi tercih ettim çok yanlsi yapmışım