giresun öğlen ikindi akşam tam ac oldugu zmanalar oldugu için sütüm yetmiyordu evet. Aksam uyumadan önce 90 cl mama veriyordum uyuyordu sonra 2 saatte 1 uyanıp emiyordu. Gece full emziriyordum evet yetiyordu sanırım huzursuz olmuyordu 🤷 1.5 aydan sonra tek meme devam ettim zaten sol mememi ucu yoktu bebeğim istemedi emmeye emmeye tamamen bitti sütü. Sağ tarafı sıkınca mesala bulanık su renginde ilk sıkınca fıskırıyordu 1 kere sonra damla damla geliyordu oda yetiyordu sanırım 🤔🤷 benım bebeğim gazlı bir bebek değildi. Biberonu anti colik özelliği vardı mama da yese hemen gazını cıkarırdı canım. O konuda ben zorlanmadım