Umutcagla benim kızımda kılo kaybettiği için dogumundan itibaren mama verdik 3.Gün akşam başladık yani. Benım memede cok az süt vardı. Önce mama veriyordum 20 dk sonraa meme verıyordum kendi bırakana kadar.
3 ay böyle gitti. Bebeğim cok iştahlıydı ki hala öyle. Memeden süt gelmeyince cıglık kıyameti. O yüzden önce mama veriyordum. Mamayı beklemiyordu bile düşün bas bas bagırıyordu. Oda suyu falan hazırdı sadece suyu ısıtıp mamayı yapıyorduk 5 dk bile değil 😄 3.aydan sonra sütüm arttı sonra tam tersine döndük. Önce hep meme veriyordum baktım doymadı mama yapıyordum 10 dk sonra. Günde 3 kere mama veriyordum. Öğlen ikindi de gece yatarken. Onun dısında hep emziriyordum.
Suan 7 ay 29 günlük kızım bıraktı mamayı 15 gündür istemiyor yemiyor 🤷 emiyor ve yemek yiyior