Deletedmom_36 Son123 Hüpp mus canim benim ki☺️Dun disarida okumustum bu yorumu evde bakip cevap veririm dedim unutmusum☺️
MerveKayraTugra @Son123 Canım kahveni değiştir. Ben makineyi ilk aldığım zaman kaç fincan kahve yaptım. Köpürmedi.Yetkili firmayı aradık değiştiririz dediler. Sonra aklıma kahveyi değiştirmek geldi. Çektirme kahve aldık. Çok güzel köpürüyor. Bide kahveyi içindeki kaşıkla ağzına kadar doldur.
Son123 MerveKayraTugra iki farklı kahve aldım ama ikiside paketli taze cekilmis değildi ama yine de bu kadar kopuksuz olması normal mi ki cezve de bile pketli kahve kopuruyir makina da kopurtmuyor
GizemKivancK Ben normal makinesini kullanıyorum karacanın tek kendinize mi yapıyosunuz acaba? Çünkü mesela tek kendime yapayım hiç güzel olmuyor köpüksüz yanık böyle ama 2-3-4 kişilik yapayım mükemmel oluyor sebebini bilmiyorum 😄
Busraata Son123 evet köpüklü yapiyor muhtemelen kahveyi az koyuyorsunuzdur taze çekilmiş kahve en iyisi 👍
Esraaakrky 28mnkdnymmm5 üretim hatasından kaynaklı oluyormuş sanırım garantide de çözüm olmuyormuş benim makinede de sıkıntı vardı ben garantiye göndermedim eniştem elektrik mühendisi o yaptı
28mnkdnymmm5 Esraaakrky hadi yaa şansa bak🙄 2 kere gitti garantiye bununla 3 olacak tüketici haklarına götürmeyi düşünüyorum düdüklüm de aynısı olmuştu karacada çalışab tanıdığım oraya başvur parasını alırsın demişti