Son123 hup değilde hups kullanıyorum. başta bende çözemedim ama hatta beğenmedim üzüldüm verdiğim para boşa gitti diye.önceki makinam korkmazin otomatik değildi ve efsane yapiyodu. Bunda da onu bekledim hayal kırıklığı yaşadım ama çözdüm galiba 😂 kahve şeker ve suyu koyuyorum karıştırmiyorum öyle pişiriyorum biraz güzel köpüklü yapiyo bu şekilde yine de tatmin etmiyo eskisi gibi 🤦