Mesleğim, hayatım. Seviyorum çok severek yapıyorum ama gelin görün ki bir türlü dönemedim..Kreş bulamadım, bakıcı bulamadım. İçime sinmedi. Üstelik oğlum 2,5 yaşında. Birde şimdi Doğu’ya tayin ihtimali çıktı. Kreş ve bakıcı işi daha çok yattı sanırım.. Bilmiyorum. Elbet bir gün başlarım heralde.