familymedicine Bebegimveben0 37.8 i geçmedikçe vermeyin. Huzursuz olması ateşi olması aşının tuttuğunu gösterir.
familymedicine Bebegimveben0 normal elbette. Vücutta bir savaş var zayıflatılmış mikroplara karşı. Bebeğin uyuması ve bolca emmek istemesi çok doğal.
deno1 Themamacita 37 lerde ver cunku 2 ay aşısı cok ağır bende 37 gelince verdim ama bizimki ağır atlattı kusarak rahatladı
balliordek Akşam saatlerinde etkisini göstermişti bizimkisi 1 gün sonra bir şeyi kalmadı ateşi 37 olunca calpol vermiştik
Fusun_c Bebegimveben0 bence üşümez zaten hava 20 derece falan orda nasıl bilmiyorum kombiniz de acıkmış bide sizin sıcaklığınız
Fusun_c Themamacita aynen ince muslin varsa onla örtersiniz ama inşallah ateşi çıkmaz Çok geçmiş olsun