Themamacita Merhaba hanımlar ateşi çıkarsa ne zamana olur? Yarım saate bir ateş ölçsem yeterli olur mu? Yapmamı tavsiye edeceğiniz bir şey var mi?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Themamacita saat başı hatta 2 saatte bir falan baksan yeterli. Ateşi çıkmayadabilir. 37.8 i geçerse bir çay kaşığı calpol verebilirsin
Fusun_c Themamacita benim doktorum 38.3 görürsen ver demişti benim bebeğimde 37 oldu en fazla ama 1 saate bir bak bence ben çok sık baktım açıkçası uyurken bile uyumadım bekledim birden yukselirse diye
Bebegimveben0 Themamacita merhaba bizde dun burunduk bebeginiz nasil benimkisi uykulu halsiz ateste var sizinki masil acaba
deno1 Themamacita 37 lerde ver cunku 2 ay aşısı cok ağır bende 37 gelince verdim ama bizimki ağır atlattı kusarak rahatladı
Themamacita SeninAnnenBirMelektiYavrm sağlık ocağındaki doktor 37.3leri görürsen ver dedi ben de şaşırdım 38 olursa veririm diyordum yanlış biliyormuşum
Bebegimveben0 Fusun_c dunden beri bnde sizin gbiyim surekli kontrol ediyorum zibinla durduruyorum atesi yukselmesin diye yanlismi yapiyrm acaba
Themamacita Bebegimveben0 biz daha bir saat önce vurulduk aşıyı henüz bir şey söyleyemiyorum ama şuan uyku saati olmamasına rağmen uyuyor aşıdan olabilir
Fusun_c Bebegimveben0 evinizin sıcaklığı nasıl zıbınla da üşür mü bilemedim ben ince tulum veya alt üst giydirmiştim üstünü de çok örtmedim zıbın kısa kollu mu
Bebegimveben0 Fusun_c normalde zibin alt ust takim giydiriyorum kiyafetle sicakligi yuksek diye zibin muslinle uyuttum kombim açık simdide tisort tayt giydirdim ama bnde bilemedm usudunu nasil anlarim zatem kucagimda uyuyor şuanda bndende sicaklik aliyo
Themamacita Fusun_c ateşi yok dışqrıda Nohut battaniyeye sarmıştım gelirken uyudu öylece koydum beşiğine uzun uyumaz diye düşünüyorum uyursa açayım üstünü
familymedicine Ateş 38.3 olmadıkça vermeyin. Ilık bez uygulayın ayakları hariç ince giydirin. (Ailede havale öyküsü varsa 37.8 de calpol verin. ) ilacı ne kadar az verirseniz, aşı o kadar iyi tutar
Themamacita familymedicine evet eşimin ailesinde havale geçmişi var maalesef ben de sıkı takip etmek istiyorum şuan ateşi yok ev 25 derece alı olalı 1 saat oldu
Bebegimveben0 familymedicine benim bebegimin dun ateşi yuksekti sabahta oyle 1 cay kaşığı verdim belli bi seviyede durursa tekrardan vermesem olurmu
familymedicine Themamacita tamamdır birkaç saat sonra huzursuzluk başlayabilir. Siz saat başı kontrol edin. 37 yi geçerse adım adım ince giydirmeye başlayın. 37.8 olursa 2 ml ilaç verin ve ılık bezle silmeye devam edin. Korkmayın. Ateşi artarsa elinizde bile anlayabilirsiniz.
Fusun_c Bebegimveben0 bence üşümez zaten hava 20 derece falan orda nasıl bilmiyorum kombiniz de acıkmış bide sizin sıcaklığınız
Fusun_c Themamacita aynen ince muslin varsa onla örtersiniz ama inşallah ateşi çıkmaz Çok geçmiş olsun
familymedicine Bebegimveben0 37.8 i geçmedikçe vermeyin. Huzursuz olması ateşi olması aşının tuttuğunu gösterir.