nelmali dlsclk 2 aylıktan beri çıkıyoruz yemeğe etkinliklere haftada bir en azından oturamıyorken puset kullanıyorduk sonra arabasını aldık o daha rahat oldu tabi 4 buçuk aylıktan beri destekli/desteksiz oturuyor mama sandalyesine oturtuyorum 7 buçuk aylık dışarı çıkacağımızı anlayınca mutluluktan uçuyor
Dem dlsclk mama sandalyesine kadar hep bebek arabasında tuttum uyudugunda da kolaylık sağlıyor bebek arabasız hiç yapamayiz elimiz kolumuz olur 😅
ruzgrnanns_35 dlsclk bebek arabısnda uyuyorlar genelde bizde 2 aylıgız dışarda ne zaman işimiz olsa acıkmadıgı sürece eve gelene kadar uyur
Irmakprensesinannesi dlsclk kzik 6 aylıkken maam sandalyesinde duruyordu gayet ama önüne illa bisi vermeniz lamz sikiliyorlar bizim o zmn 2 ogunumuz vardı erken ek gida başladığımız için disarda hiç sorun yasamadim uykusu varsada mama yedirip uyutup bebk arabasına koydum
Zeyzeyno dlsclk bizde travel sistem bebek arabası var her iki aparatındada çıkardık bizimki durmuyor dışarda bi yerde ağız tadıyla oturup yiyip içemiyoruz ağlama krizine giriyor eve geçiyoruz hemen 😔😔😔
Jeatimo ikikizannesi olabilir kızım da 4 aylık şuan atak zamanı ama ben çıkıyorum hiç sorun yaşamadım dışarda evde bunaliyor asıl
ikikizannesi Jeatimo valla benimki arabada durmuyor hic bebek dedigin arabada uyur normalde tek pek bi yere gidemiyorum henuz iki cocugum daha var ztn evden cikmamiz 3 saat daha cikmadan ben pert ama bebek arabasina koyup sitede gezdiriyorum o zaman memnun hayatindan
Deletedmom_23 dlsclk 20 günlükten beri bebek arabasıyla gitmediğimiz yer kalmadı. Mama sandalyesi destekli olduğu için oturabilir aslında kayıp düşeceği bir yer yok çünkü. Ama koymak istemiyorsanız bebek arabası bu konuda büyük rahatlık.
selosunannesi 6 aylık bizimki oturuyor ama durmuyor mızmız biraz bebek arabasinda en fazla 15 dk durur oda dikkatini çeken biseyler bulursa kendine oyuncak tutmaz atar yere bı yere gidince herkese güler gülücükler saçar yemek yemeye başladık mi kiysmeti koparir