Eylul-09 Ervabus rica ederim ne demek. Ee boşuna mı demişler “cennet annelerin ayakları altındadır” diye. 😊
Eylul-09 Ervabus inanın aynı şeyleri yaşıyorum atak haftalarında. Mesela en yakın zamandan örnek vereyim; 2 gecedir 3 defa falan uyanıp oyun oynamak istiyor. Muhtemelen 6.ay atak dönemindeyiz bizde. 😔😔
Ervabus ENA. Memeden kesince de düzelir diyorlar 1 sene daha dişinizi sıkalım bakalim. Hayır yok bizde bebekken mışıl mışıl uyuyormusuz annemin bana uyku eğitimi verdiğini ya da saat takibi yaptigini düşünmüyorum simdiki bebekler bi farklı
Bebek-annesi Ervabus atak da olabilir ama bazı bebekler uyumak istemiyor destekli desteksiz fark etmiyor zamanla denge düzen oturuyor
Ervabus Bebek-annesi atak değil eminim çünkü yine geç yatmaya başladı ve uyanmalari azaldı erken yatınca afalliyo. Bende o aşamada çok yipraniyorum bı turlu duzene oturtamadim o yüzden