Ervabus yani bebeğiniz hep geç uyumaya alışmış o yüzden erken yattığında illa ki düzeni şaşar. Eğer erken yatırmaya başlayacaksanız ilk hafta biraz sabredeceksiniz, dişinizi sıkacaksınız. Sonra kendisi de alışır büyük ihtimalle. Ben kızımı 2.5 aylıkken 8-9 arası uykuya geçirmeye karar vermiştim. İlk günler çok sıkıntı olmuştu, uyuması bile 10 u geçiyordu, ayağımdan indirince gözlerini açıp bana bakıyordu. Pes etmedim ve başardım. Şimdi saat 8 e doğru uykusunun geldiğini belli ediyor ve atak dönemleri hariç uykuya rahat geçiyor çok şükür. Sizde biraz sabredip halledebilirsiniz.