Destek yoksa hiç o topa girmeyin onlar değil siz bakacaksınız.
Ben şahsen en az 4 sene istemiyorum bu çocuğuma Allah can sağlığı versin onun çocukluğunun tadına varayım doyasıya seveyim, konuşsun kendini ifade etsin, tuvalete gitsin, yemek yesin öyle daha güzel olur.