Ebrarliva12 kızım 32 aylık oğlum 2 aylık eveet gerçekten çom zor. Hem kıskançlık ve 2 yaş sendromu insanı çok l yıpratıyor. Ama bni en çok üzen şey kızıma eskisi kadar zaman ayıramamak bebel devamlı kucağımda çnk. Bu da geçecek biliyorum ama vicdan yapıyo insan