Geçen yaz bizde çubucak orman kampındaydik oğlum 8 aylık ti mama sandalyesinde oturdu emeklemiyordu bile çok rahat etmiştik hergün geziyorduk hep arabada uyudu ben alerjisi olduğu için o zamanlar hep meyve puresi tahıllı mama çorba verdim çok güzel geçmişti ama bu sene cesaret edemiyorum 22 aylık ve çok hareketli kampta da yemek mangal vs malzemeler yerde olduğu için tehlikeli olur diye düşünüyorum