alpinco
Merak edenler için kampımızı yazmak istedim. Çok güzel bi kamp tatili oldu hiç korktuğun gibi olmadı
Çadırımız haşere sinek geçirmediği için sinek sorunu yaşamadık. Yine de sivenonun sinek koruyucusundan sürdüm. Sinekler akşam çıkıyodu zaten oğlum 7-8 gibi uyuduğu için çadırda oluyodu.
Bol bol müslin bez alın yanınıza aşırı kurtarıcı oldu denizden çıkınca, bebek arabasında uyurken, uyanırken, terlediğinde her yerde kullandık.
Bol bol kıyafet almıştım ama yine de mayosunu atletlerini falan yıkamak için kova ve granül sabun almıştım yanıma çamaşır ipi ve mandalda alın tabi
uv korumalı mayo ve kulak boyun kapatan şapka kullandık denizde hiç sorun olmadı zaten denize bayılan bi bebek oğlum
Tadım sürecinde olduğumuz için kamptaki zamana meyve sırasına geçtim şeftali verdim pişirme işi olmadı. Ama yine de yanımıza küçük tüp almıştık öğüne geçen bebekler için alınabilir.
4 gece 5 gün kaldık uykularının biri bile aksamadı aksine açık havada daha güzel uyudu. Geceleri serindi. Son gece sıcak olunca sık uyandı sadece tam zamanında bitiriyoruz kampı dedik.
Daha fazla kalsak benim için yorucu ve zor olmaya başlardı belki oğlumu da yorardı artık.
Kaldığımız kamp alanında duş yerleri vardı ama su soğuktu. Bizde güneşe bidonlarla su koydu eşim ısınıyordu o sularla banyo yaptırdı.
Zaten banyo, uyku ve beslenme güzel ilerleyince gerisi gezme keşif oluyo bebeklere Farklı yerler gördüğü için çok keyifliydi
Tüm kampçılara selam olsun kolaylıklar dilerim ☺️