Saziye03 Eriyen dikiş ti benim ama elime geliyordu cok dikkat edin kuru tutmaya calisin benim açılmıştı tekrar dikilmisti eğer çok az açıklık varsa kendiliğinden kapanio zamanla
Elifinilki leopar zannetmiyorum çünkü bir tanesi elime düşmüştü düğümlüydü yine ağrıyor zaten ama öncekine kat be kat iyiyim yani bir de doğum yaptığım gün gıda zehirlenmesi oldu bende ilaçlarımı kullanamadım sütüm gelmedi çok zordu yani
Familyboy Sibel57 hafif şişlik oluyor o normal canım agdaya gelince de biraz daha bekleyin derim şimdi sakıncalı olur
esn_46 leopar 🥺elinizle nasıl çıkardınız Dikişlerim bitiminde nohut kadar bı şişlik var Hafif ağrı da yapıyor Bende içinde ip mi kaldı diyorum ama ellemeye korkuyorum duruyo öyle
leopar esn_46 elleyin sertlik varsa muhtemel kalmıştır valla cnm hafif iki parmakla baskı yaptım çıktı çok içine girmemişti yeni yeni kapanıyordu çünkü
Miracinannesi52 Sibel57 benimden olmuştu şişlik o normal ama ağda yapma 40 çıkmamış dıştaki dikişin iyileştikten sonra yap
Seross10 Sibel57 2 aydan sonra ağda dedi bana doktorum 4 dikişim vardı şişlik oluyor taze yara çünkü daha