Sibel57 Merhaba arkadaşlar size bir şey sorcaktim ben 15 g önce normal doğum yaptım hafif dikişlerimde şişkinlik var bu normal mi ve özel bölgem için ağda yaptırcam benim gibi olan var mı
Asel_lena_mom Sibel57 Nasıl bir şişlik ? Normal iyileşmesi yolundayken hafif şişlik oluyo sonra geçiyor Ağda için erken değil mi ? Doktora bir danışın Ağdadan mikrop kapabilir doktor normal hayatına devam edebilirsin dedikten sonra ağdanı yaptırmanı tavsiye ederim
Elifinilki Sibel57 bende 25 gün önce normal doğum yaptım dolardaki dikişlerim şişti ağrıdı yürüyemedim bile neden böyle olduğunu anlamadım batikon sürdüm antibiyotik kullandım tabi şimdi biraz daha iyi şişlik iniyor sanırım ama o şişlik dikişlerden de beterdi yani
Sibel57 Asel_lena_mom çok küçük bir şişkinlik var ve aşırı derecede kaşınma var bu iyileşme göstergesi mi peki
leopar Sibel57 belki sizin içinde kalmıştır ip benim başıma geldi ya eriyen dediler ama eridiğini görmedim hepsi düştü ama süğüm yerleri etin altına giriyordu 3 tane dikişi ben çıkardım :( ağrı yapıyordu dokunamıyordım
Asya_momss Elifinilki bişey sormak istiyorum bende doğum yapalı 19 gün oldu hala dikişlerim erimedi eriyen dikiş demişlerdi bugün bir tanesi düştü düşen yere baktım et tam olarak kaynamamış sizde de böyle bir durum oldu mu acaba ve dikişleriniz hala duruyor mu
Elifinilki leopar zannetmiyorum çünkü bir tanesi elime düşmüştü düğümlüydü yine ağrıyor zaten ama öncekine kat be kat iyiyim yani bir de doğum yaptığım gün gıda zehirlenmesi oldu bende ilaçlarımı kullanamadım sütüm gelmedi çok zordu yani
esn_46 leopar 🥺elinizle nasıl çıkardınız Dikişlerim bitiminde nohut kadar bı şişlik var Hafif ağrı da yapıyor Bende içinde ip mi kaldı diyorum ama ellemeye korkuyorum duruyo öyle