1balAnnesi 4 yaşa kadar uzayan da var malesef. Her şey kitaplardaki gibi olmuyor. 39 aylık arkadaşımın o da bezli. 34 aylık diğeri o da bezli. 32 aylık var aynı şekilde. Cocuk istemedikten sonra napabiliriz ki? Duygusal olarak güçlendirmek gerekiyor diyorlar cocuğu. Sen büyüdün, başarabilirsin mesajı vermek. Benim de en çok korktuğum mesele bu. Diğer her şeyi kolay oldu oda ayırma, meme bıraktırma. Bunda süründürecek belli ki😀 elbet öğrencek. Siz yaşa fazla takılmışsınız. 36 aylık oldu hoop öğrenmeli öyle bi şey yok. Fazla üstüne gitmeyin. Hatta denediniz olmuyor 2 ay ara verin diyor uzmanlar