1balAnnesi bence bezini bir anda çıkarın gecede bağlamayın benm oğlum 33 ayllkken öğrettim hiç söylemiyordu birgün dedim artk yeter öğrensin klozet aparatı aldım hayvanlı vs ucuz birşey zaten o onundikkati çekti artık buraya yapıcaz oğlum çişi kaka yapıncada bay bay yaocaz dedim tuvalete bay bay müziğinide açtım sadece 2 gün sürdü dünya varmış dedim🤣 geç bile kalmışım sadece kakayı 2. Gün sonunda yaptı biraz korktu ama sonrasında hiç korkmadı bir kez yapsa zaten devamı gelir üstüne düşün derim, gecede bez bağlamıyorum gece çiş yapmak yok kızarlar bize dedim tamam dedi çok nadir yatmadan sıvı tüketirse bazen kaçırıyor o da zaten yatağında alez var sorun etmiyorum o kadar da olur🤷🏼♀️