Dobidikannesi haftanın iki günü çalıştırıyorum ekstra bişey olmazsa. Birinde renkliler açık renkliler falan, birinde de koyu renkliler. Anca birikiyor ayrı attıgım için. Her gün üst değiştiririz mutlaka. Kızıma bazen 3 defa değiştirdiğim oluyor. Çamaşırı gece sererim, sabah çay demlenirken toplarken bükerim ayrırım ve yerlerine koyarım. Bieiktirmedğim için zorlamıyor. Ütü gerektiren kıyafetlerimiz de çok az neyseki.